ناك جارتو من طيزها فماذا حدث

ناك جارتو من طيزها فماذا حدث

ذه القصة عن شاب ينيك جارته كل يوم من كسها وكان نفسو ينيكها من طيزها

ومن هنا بدأت القصة كما يرويها صاحبها….

كلنا عارفين إنه ما يحلاش النيك غير في الطيز. وياسلام مع وحدة طيزها كبير وعمرها ما جربته من طيزها..دي بقى هي اللي الواحد يدفع نص عمره حتى يفتحها..
وده اللي كان حاصلي مع جارتي.. مع إننا اخدنا على بعض وبقينا نلتقي كتير وبقت تيجي البيت عندي كل ما يطلع زوجها الشغل..إلا إنها خايفة تجرب من طيزها ومهما حاولت معاها كانت ترفض..

بس أنا قررت تقريبا بعد شهرين من علاقتي بيها إنه مش راح انيكها إلا من طيزها ..وفي يوم زي العادة بعد الظهر طلع زوجها فاتصلت بيها عالموبايل وطلب منها تيجي تونسني في وحدتي فنزلت وفتحت الباب وبقيت ورا الباب مستنيها تدخل عشان اقفله ونطلع الغرفة..

المهم دخلت والمرة دي جلست عالكمبيوتر وشغلت مزيكة رومنسية موسيقى بس من غير غناء..وبقيت ماسكها وبلعب بطيزها وبعديه وقفت وراها ولزقت زبي ف طيزها واحنا لابسين هدوم..وزبي وقف وقفة منيلة زي الصاروخ صار..وقلتلها حاسة بيه ما تفتحي بقى وتخليه يشم هوى ف طيزك..فضحكت ورفضت بدلع..
بس انا مقرر إنه مش راح يعدي اليوم ده غير لما افتح لها طيزها…

فقلعتها هدومها وقلعت انا كمان هدومي ونمنا عالسرير والمرة دي معملتش حاجة بقيت بس حاضنها وغمضت عيني وبقيت حاطط إيدي على طيزها وبضربه ضربات خفيفة..وبقيت كده ربع ساعة من غير ما أعمل شي..وبعدها حطيت صباعي ف كسها وبقيت أنيكها بصباعي بس بعنف وقوة وبسرعة وهي بتتنهد من داخلها..وبعدين وشلت إيدي فجاة وووقفت وطلبت منها توقف..وبقيت وراها وتفيت على إيدي وابتدين أحط اللعاب ف طيزها وأول ما حطيت صباعي لقيتها بترفض تاني..بس انا حضنتها بإيدي الشمال بعنف وقلتها جربي بص ولو حسيتي إنه مش عاجبك قوليلي اوقف..رفضت تاني بس انا بقيت مصر ونزلت على ركبتي وابتديت الحس طيزها وبعدين لما خلصت لحس شدتها بعنف حتى تمص لي زبي وبعد لما خلصت مص شدتها بحنية في حضني وبقيت أبوسها فرقبتها وشفايفها.

وبعدين همست ليها وقلت يلا نجرب ولو حسيتي باي وجع خلاص نوقف بس طاوعيني وأوعدك حيكون اليوم أحسن يوم ف عمرك ..رفضت بس بقيت اتغزل فيها واطلب منها بحنية لحد ما سكتت وسابتني ..مسكتها وجلستها على ركابها وراسها في الأرض وابتديت احط زبي بحنية وادخل بس راسه واطلعه وهي خايفة ومترددة وبترتعش..بعدين حطيت صباعي وابتديت ادخله بشويت لحد ما دخل كله وبقيت ادخله وأخرجه وهي تتنهد كل شوي وسالتها إيه نكمل؟ فقالت آه معرفتش بتتنهد ولا بتوافق..بس أنا ابتديت أجرب أحط صباعين والمرة دي ابتدت تحس بألم وكل شوي تقول كفاية كفاية..بس بحاول ادخل صوابعي بحنية وهدوء حتى ما تتوجع..وفعلا بقيت أدخل لحد ما اتعود خرمها بس قالتلي إنه فيه شوية وجع لكنها وافقت أكمل..

ودلوقتي قلت خلاص لازم أحط الزب وأبتدي ادخله كامل حتى تحس بالنيك … بقيت أتف على خرمها لحد ما غرقته وابتديت ادعكه بزبي وابتديت أدخل بشويش وكل مرة اطلعه وادخل حبة أكثر وأنا فاتح فردتين طيزها بإيدي…لحد ما دخلت نصه وهي ابتدت تتوجع أكثر وكل ما أطلع زبي تقولي كفاية كفاية مش قادرة..بس مكنتش بوقف وكملت وابتديت انيك بسرعة أكثر بس بدخل نصه بس حتى ما تزعل..وبعدها وقفت وطلبت منها تنام خالص وتسيب نفسها عالسرير ونمت فوقها وفتحت فردتين طيزها بإيدي وحطيت زبي ف خرمها ثاني بس المرة دي قررت أدخله كامل وأكمل النيكة بسرعة ..فاتديت ادخله بالهداوة بس لحد ما يدخل كامل وأول ما دخلت كامل لقيتها بتتنهد تنهيدة كبيرة وتقولي وجعني بس لدة اكبر من الوجع..وابتديت أسرع أكثر وأدخله كامل وأخرجه بسرعة لحد ما قربت انزل لبن وابتديت أنيك تاني بالهداوة وتنهيداتها بتشجعني اكثر أطول مدة النيك على قد ما اقدر..وأسرع ثاني لحد ما أحس أني قربت انزل واهدي حتى أرتاح واسرع… بقيت كده لحد ما تعبت وقررت اخلص وابتديت أضرب ضربة بقوة ف طيزها وهي ترمي الآه بقوة مع كل ضربة لزبي ف طيزها بقوة..ونمت عليها وزبي داخل طيزها وسالتها “إيه حصل إيه ندمتي دلوقتي ؟” فضحكت..وقلتها لازم أنزل لبن ف طيزك حتى تكملي المتعة وافقت من غير تردد ..وانا كملت النيكة ومفيش دقيقة انفجر زبي ونزل اللبن ف طيزها ..وبقينا نتنهد سوى …

وشوية ابتدت تقولي إنه طيزها بيوجعها وحاسة بشوك في طيزها..ابتديت اطمنها وابتدت تخاف وأول ما وقفت حست بشوية ألم وطيزها بيوجعها.. وتقولي خايفة جوزي حيكشفني ..طلبت منها تهدى وترتاح..ولبست هدومي وروحت جري للصيدلية اشوف لها مرهم يخفف عليها..

واللمصيبة أول ما دخلت الصيدلية لقيت وحدة ست بتشتري حاجة محبتش أتكلم قدامها فطلعت وبقيت في الباب لحد ما خلصت الست دي..ودخلت والمصيبة الثانية لقيت بنت واقفة بتبيع بقيت ببصلها زي الأهبل ومتردد ووشي ابتدى يحمر..وسالتها في الراجل اللي بيكون هنا قالتلي هو بيكون الصبح بس…وابتديت اتردد ومش عارف أعمل إيه..يخرب بيت ام الإحراج ده..افسرلها ازاي دي..استجمعت كل شجاعتي وقلتلها بصي..وابتسمت ووشي احمر..وهي مش عارفة الواد الأهبل ده عايز إيه..وحسيت كإنها شكت إني عايز أقول لها معحب بيها ولا حاجة زي دي..بس استجمعت شجاعتي ثاني ولبست الوش الجد وقلتلها بصي أنا عايز مرهم لل……مش قادر اكمل..وهي استغربت وقالتلي لإيه ؟

بصيت ف عينيها وقلتلها بصي أنا عملت علاقة مع صديقتي وعايز مرهم عشان ال…وجعها..
المصيبة بقى لما سالتني ال….يعني إيه……إنت تقصد إيه

يجرب بيت أم الرخامة دي…….فخلاص بقى مبقاش حاجة اخاف ولا اتكسف منها مانا قلت نص الكلام ..قلتلها طيزها بيوجعها فابتسمت وراحت جابتلي مرهم ..وانا وشي بقى احمر وابتديت اعرق لوحدي..ادتني المرهم وقالتلي ده كويس ودفعت الفلوس..ورجعت جري ثاني وانا بضحك على نفسي واللبخة اللي حصلتلي في الصيدلية..

دخلت بسرعة البيت واديت للست المرهم وقلتلها ده كويس عشانك..بتسالني اتأخرت فين كل ده..ابتديت اضحك فمسكت المرهم وقلتلها خليني أحطهولك أنا..بس مسكت كلينكس ومسحتلها طيزها كويس وحطيت لها المرهم وانا بدهن طيزها بتسالني قولي اتأخرت ليه..ابتديت احكيلها وابدت تضحك علي..وبقيت فترة كل ما تحط المرهم الاقيها بتتصل بيا او تبعتلي مسج تفكرني في قصة المرهم ده..
بس كمان المصيبة يومها إن زوجها شاف المرهم أول ما دخل وسأل عنه..فقالتله إنها وقعت من الدرح ووسطها حصل فيه شد عضلي والمرهم ده بيعمل مساج وهي بتحكيلي ده في التيليفون بتقولي قلبها وقف…….

هذه هي قصة الشاب الذي ناك جارته من طيزها

156
-
0%
Rates : 1